torsdag den 7. juli 2011

Ta-da.....

Det holdt hårdt, men jeg har faktisk nået alt og lidt til på min to-do liste... Altså, hvis man tæller mislykkede forsøg med. Det er nemlig ikke gået så godt med keramik-eksperimenterne, men jeg giver ikke op. Skal nok bare have fat i noget bedre værktøj og måske finde nogle bedre teknikker???
Skulle det være en mælkedreng eller en 'lillpop'?

Men ispinde-DIY er på plads og findes på dette link... Er godt klar over at jeg ikke lige har opfundet den dybe tallerken med min DIY, og jeg er absolut ingen hækle-haj (det skulle jeg måske ikke skrive her?? :-)). Men måske er der alligevel en eller anden derude, der lige står og mangler en opskrift på en hæklet mælkedreng ;-))

Legehuset har også fået en gang hvid maling på verandastakit og udsmykning med min mors hjælp (vi kørte 50/50 :-)) - og tada: det er blevet malet indvendigt. Ikke af mig dog - det har Manden klaret, mens jeg underholdt banditterne. Men det tæller vel også - det handler om at fordele arbejdsopgaverne ;-)
Ræven Rupert

Og sidst men ikke mindst er Ræven Rupert blevet færdig. Han er en rigtig sød og godmodig ræv, der arbejder som dirigent for et stort orkester. I sin fritid spiller han rock på sin seje el-guitar og drømmer om en rockkarriere foran spejlet derhjemme med en hårbørste. Han elsker citronmåner og varm kakao - og at se amerikanske politiserier på TV. Hans bedste ven er en rød sommerfugl, der følger ham overalt - allerhelst siddende på skyggen af Ruperts fine sorte hat. Og så er han fætter til Ræven August.

Næste uges to-do kommer i morgen :-)

4 kommentarer:

  1. Er helt vild med dine is, jeg MÅ altså lære at hækle :)
    Sådan nogen ville være guld blandt børnenes lege-mad!

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt for dig at have nået det hele og skønne ræve du maler - historierne om dem er altså ret gode :-)

    SvarSlet
  3. Er helt vild med dine mælkedrenge :)

    SvarSlet
  4. Sweethearts! Tak for de søde ord! Og Binemor: bare frem med hæklenålen, det er et let begynderprojekt! Mette: tak for udfordringen, uden dig ville jeg ikke have nået ligeså meget denne uge!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)