torsdag den 27. november 2014

En limpistol, en kasse kreamaterialer og et par glade unger = fantasifuld julepynt!

Et popupkort, et glimmerrysteglas, en afskyelig snemand og en julevase (?) er det herlige resultat af banditternes seneste kreative udfoldelser. De elsker virkelig at blive sluppet løs med limpistolen og en kasse materialer - nogle gange kommer der fantastiske kreationer ud af det som disse, andre gange bliver det mest til kreativ leg og undersøgelser. Og det er jo faktisk det sidste, der er det vigtigste, hvilket mange voksne har en tendens til at glemme i vores resultatfiksering (mig selv inklusiv!).  

Rigtig god weekend (den er lige om hjørnet!).






4 kommentarer:

  1. Hvor er det så fint det dine børn har været kreative med. Ofte er det jo processen som er den vigtige :-)
    Vil du prøve lykken med min 1.advent giveaway, så er du velkommen:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/11/1-advent-giveaway.html
    God weekend til jer alle fra Maria & Tina

    SvarSlet
  2. hvor er de søde de ting,. Det vil lige være noget for min niece at lave :D

    SvarSlet
  3. Skønne ting og JA det er processen der er det vigtigste når man giver den gas med limpistolen. Jeg tror tit man undervuderer HVOR meget læring der faktisk er i den process. Min ældste blev i efteråret accepteret på talentakademiet for sin kreativitet og opfindsomhed (som den absoult yngste) og hverken hun eller jeg er det mindste i tvivl om at det er legen og de frie kreative rammer der har udviklet hende til dét punkt. Nu skal hun så bare have lært en masse mere, men udgangspunktet er skabt bla af at lege med limpistol.

    Rigtigt godt nytår både til dig og til dine altid kreative og skønne børn.

    SvarSlet
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)